BŪRELIS
SIEKIANTIEMS GERESNIŲ REZULTATŲ – FEUERSTEINKognityvinių įgūdžių lavinimo būrelis
BŪRELIS
SIEKIANTIEMS GERESNIŲ REZULTATŲ – FEUERSTEINKognityvinių įgūdžių lavinimo būrelis
SIEKIANTIEMS GERESNIŲ REZULTATŲ – FEUERSTEIN
Kognityvinio ugdymo būrelis „Siekiantiems geresnių rezultatų – Feuerstein” skirtas tiems, kas nori:
• išmokti mokytis;
• realizuoti savo gebėjimus;
• ugdyti pasitikėjimą savimi;
• mažinti impulsyvumą;
• lavinti strateginį bei kritinį mąstymą;
• pagerinti susikaupimą.
KAIP VYKSTA BŪRELIS?
Būrelio metu licencijuota mokytoja dirbs su vaikais pagal FIE programą. Jos medžiaga yra suskirstyta į instrumentus, kuriuos sudaro popieriaus ir pieštuko užduotys, nukreiptos į konkrečias kognityvines sritis, tokias kaip analitinis suvokimas, orientavimasis erdvėje ir laike, palyginimas, klasifikavimas ir kt. Užduočių sprendimui panaudojami loginiai, matematiniai, kalbiniai ir netgi emociniai įgūdžiai.
KAS YRA FEUERSTEIN METODIKA?
„Vienas geriausių kognityvinės srities psichologų, prof. R. Feuersteinas sukūrė „Tarpininkavimo mokantis“ teoriją ir unikalią mokymo programą „Feuerstein instrumentinis praturtinimas“ (angl. Feuerstein Instrumental Enrichment) (FIE), kuri skirta didinti vaikų ir suaugusių mokymosi potencialą bei gerinti jų kognityvines funkcijas. Jau 50 metų pagal šią programą dirba daugiau nei 40 pasaulio valstybių. Daugybė mokslinių tyrimų patvirtino Feuersteino programos naudą ir teigiamą efektą.“
Daugiau apie kognityvinį ugdymą čia.
Plačiau apie Feuerstein metodiką, galite rasti čia.
BŪRELIO VADOVĖ:
Ligita Pareigienė, Feuerstein instituto licencijuota mediatorė – FIE-BASIC (4-8 m. vaikams), FIE-STANDARD (vyresniems nei 9 m. vaikams ir suaugusiems).
BŪRELIO DALYVIAI:
vaikai nuo 6 metų, vaikai bus skirstomi pagal amžių į atskiras grupes iki 8 vaikų.
KONTAKTINIŲ PAMOKŲ PRELIMINARUS TVARKARAŠTIS STUDIJOJE „LAIKAS KARTU”:
I grupė (9-13 m.)
pirmadieniais ir trečiadieniais 16.00 – 16.45 val.
II grupė (6-8 m.)
pirmadieniais ir trečiadieniais 17.00 – 17.45 val.
IV grupė (9-13 m.)
antradieniais ir ketvirtadieniais 17.00 – 17.45 val.
NUOTOLINIŲ PAMOKŲ PRELIMINARUS TVARKARAŠTIS:
III grupė (9-13 m.)
antradieniais ir ketvirtadieniais 16.00 – 16.45 val.
– be NVŠ krepšelio 60 eur/mėn.
– su NVŠ krepšeliu 35 eur/mėn.
Jei, vaikas pirmą kartą išbandęs būrelį, nuspręstų jo nelankyti, registracijos mokestis bus grąžintas 100 proc. sumokėtos sumos ne vėliau kaip per 20 kalendorinių dienų nuo prašymo el. paštu info@laikaskartu.lt pateikimo dienos.
KONTAKTINĖS PAMOKOS VYKS –
studijoje „Laikas kartu“, Laisvės pr. 88, Vilnius
NUOTOLINĖS PAMOKOS VYKS –
ZOOM platformoje
KONTAKTAI PASITEIRAVIMUI:
+370 699 43469, info@laikaskartu.lt
DAUGIAU APIE KOGNITYVINĮ UGDYMĄ:
Kognityvinės (pažintinės) funkcijos – tai žmogaus gebėjimas gauti, perdirbti, išlaikyti ir atgaminti tam tikrą informaciją. Šios funkcijos yra būtinos normaliam žmogaus funkcionavimui. Kognityvinėms funkcijoms priskiriama dėmesys, atmintis, nuosekli socialinė elgsena, planavimas, taip pat kalba, skaičiavimas, erdvinė dėmesio orientacija ir kita.
Kognityvinių funkcijų lavinimas būtinas norint kokybiškai gyventi, sėkmingai mokytis, efektyviai dirbti.
Profesorius R.Feuerstein, tikėdamas, kad žmogaus intelektas yra lankstus ir keičiamas, sukūrė instrumentus (pratybas), kurių pagalba galima tobulinti kognityvinius (pažintinius) gebėjimus.
Vaikai, tarpininkaujant mediatoriui, atlieka užduotis, kurios yra nukreiptos į tam tikras kognityvines funkcijas. Kognityvinio ugdymo pagalba vaikai:
• Greičiau ir lengviau įsisavina informaciją;
• Efektyviau planuoja savo laiką ir darbus;
• Geba spręsti įvairias problemas;
• Gerina ilgalaikę atmintį;
• Labiau pasitiki savimi;
• Geriau orientuojasi erdvėje ir laike;
• Patiria mokymosi džiaugsmą.
KAIP KOGNITYVINIŲ ĮGŪDŽIŲ LAVINIMAS PADEDA MOKYMUISI?
Mokėjimas mąstyti yra esminis įgūdis, leidžiantis efektyviai spręsti sudėtingas situacijas ir priimti pagrįstus sprendimus. Susidūrus su mažesne ar didesne problema, svarbu gebėti analizuoti informaciją, vertinti skirtingas perspektyvas, priimti racionalius sprendimus, naudoti kritinį ir kūrybinį mąstymą. Trumpiau tariant, problemos sprendimo efektyvumas priklauso nuo to, kaip gerai yra išlavintos kognityvinės funkcijos. Kognityvinių įgūdžių lavinimas padeda ne tik kasdieniame gyvenime, bet ir siekti aukštesnių mokymosi pasiekimų, nes gerėja:
Socialiniai įgūdžiai. Išlavintos kognityvinės funkcijos padeda geriau suprasti žmonių emocijas, valdyti socialines situacijas, bendrauti ir bendradarbiauti.
NEMOKAMA KONSULTACIJA
Kviečiame tėvelius registruotis į konsultaciją, kurios metu su būrelio vadove, mediatore aptarsite su kokiomis problemomis ar iššūkiais susiduria Jūsų vaikas, mediatorė pristatys iš kokių veiklų susidaro būrelio programa bei kaip kognityvinių funkcijų lavinimas galėtų padėti vaikui.
Konsultacijos metu galėsite sužinoti daugiau informacijos apie būrelio programą bei užduoti visus rūpimus klausimus. Konsultacija NEMOKAMA, tačiau būtina registracija.
Konsultacijos metu sužinosite:
– Kokiems vaikams labiausiai tinka šis mokymo metodas;
– Apie technikas ir metodiką, naudojamas šioje programoje;
– Kuo ši programa gali būti naudinga Jūsų vaikui;
– Kaip galite padėti savo vaikui mokymosi procese;
– Kaip šis metodas padeda vaikams tapti savarankiškesniems.
Konsultuos Ligita Pareigienė, būrelio vadovė ir Feuerstein instituto licencijuota mediatorė – FIE-BASIC (4-8 m. vaikams), FIE-STANDARD (vyresniems nei 9 m. vaikams ir suaugusiems).
Konsultacija vyks nuotoliniu būdu per ZOOM.
Užsiregistravus į konsultaciją, su Jumis susisieksime dėl patogaus laiko ir atsiųsime prisijungimo prie ZOOM duomenis. Konsultacijos trukmė – iki 1 val.
PRISIJUNKITE PRIE BŪRELIO!
Atsiliepimai
PRISIJUNKITE PRIE BŪRELIO!
PRENUMERUOKITE NAUJIENLAIŠKĮ!
stovyklas, būrelius, renginius ir edukacijas!
SAVANORIAUK!
Tai puiki patirtis išbandant save darbe su vaikais, galimybė ne tik daug išmokti ir įgyti vertingos praktikos, o taip pat smagiai, aktyviai ir kūrybingai praleisti laiką vaikų ir paauglių būryje!