BŪRELIS
FEUERSTEIN – SIEKIANTIEMS GERESNIŲ REZULTATŲKognityvinių įgūdžių lavinimo programa
BŪRELIS
FEUERSTEIN – SIEKIANTIEMS GERESNIŲ REZULTATŲKognityvinių įgūdžių lavinimo programa
FEUERSTEIN –
SIEKIANTIEMS GERESNIŲ REZULTATŲ
„Vienas geriausių kognityvinės srities psichologų, prof. R. Feuersteinas (1921-2014, Izraelis) sukūrė „Tarpininkavimo mokantis“ teoriją ir unikalią mokymo programą „Feuerstein instrumentinis praturtinimas“ (angl. Feuerstein Instrumental Enrichment) (FIE), kuri skirta didinti vaikų ir suaugusių mokymosi potencialą bei gerinti jų kognityvines funkcijas. Jau 50 metų pagal šią programą dirba daugiau nei 40 pasaulio valstybių. Daugybė mokslinių tyrimų patvirtino Feuersteino programos naudą ir teigiamą efektą.“
Į būrelį kviečiami visi, kurie nori:
• pagerinti susikaupimą;
• ugdyti pasitikėjimą savimi;
• mažinti impulsyvumą;
• lavinti strateginį bei kritinį mąstymą;
• mokėti mokytis!
Būrelio metu licencijuota mokytoja dirbs su vaikais pagal FIE programą. Jos medžiaga yra suskirstyta į instrumentus, kuriuos sudaro popieriaus ir pieštuko užduotys, nukreiptos į konkrečias kognityvines sritis, tokias kaip analitinis suvokimas, orientavimasis erdvėje ir laike, palyginimas, klasifikavimas ir kt. Užduočių sprendimui panaudojami loginiai, matematiniai, kalbiniai ir netgi emociniai įgūdžiai.
Plačiau apie Feuerstein metodiką, galite rasti čia.
KVIEČIAME TĖVELIUS SUDALYVAUTI PROGRAMOS PRISTATYMO RENGINIUOSE IR SUŽINOTI DAUGIAU BEI UŽDUOTI RŪPIMUS KLAUSIMUS.
Rugsėjo 21 d. 18 val. kviečiame 9-18 m. vaikų ir paauglių tėvus.
Rugsėjo 19 d. 18 val. kviečiame 4-8 m. vaikų tėvus.
Renginys NEMOKAMAS, tačiau būtina registracija.
Pristatymo metu sužinosite:
– Kokiems vaikams labiausiai tinka šis mokymo metodas;
– Apie technikas ir metodiką, naudojamas šioje programoje;
– Kuo ši programa gali būti naudinga Jūsų vaikui;
– Kaip galite padėti savo vaikui mokymosi procese;
– Kaip šis metodas padeda vaikams tapti savarankiškesniems.
Pristatymą ves Ligita Pareigienė, Izraelio Feuerstein instituto licencijuota FIE-BASIC (4-8 m. vaikams), FIE-STANDARD (vyresniems nei 9 m. vaikams ir suaugusiems) mediatorė.
Pristatymas vyks nuotoliniu būdu per ZOOM. Užsiregistravusiems į pristatymą el.paštu atsiųsime prisijungimo prie ZOOM duomenis. Pristatymo trukmė – apie 1 val.
BŪRELIO DALYVIAI: vaikai nuo 6 metų. Vaikai bus skirstomi pagal amžių į atskiras grupes iki 8 vaikų.
UŽSIĖMIMAI VYKS:
– studijoje „Laikas kartu“ (6-8m. vaikams)
2 kartus per savaitę po 45 min.
– studijoje „Laikas kartu“ (9-13m. vaikams)
2 kartus per savaitę po 45 min.
– nuotoliniu būdu (9-13m. vaikams)
2 kartus per savaitę po 45 min.
– Vilniaus m. mokyklose (sąrašas pateiktas žemiau) (9-13 m. vaikams)
2 kartus per savaitę po 45 min.
KAINOS:
– be NVŠ krepšelio 56 eur/mėn.
– su NVŠ krepšeliu 36 eur/mėn.
(pirmas bandomasis kartas – nemokamai).
KONTAKTINIŲ PAMOKŲ PRELIMINARUS TVARKARAŠTIS STUDIJOJE:
I grupė (9-13 m.)
pirmadieniais 16.30 val., trečiadieniais 17.15 val.
II grupė (6-8 m.)
antradieniais 16 val., ketvirtadieniais 17.15 val.
NUOTOLINIŲ PAMOKŲ PRELIMINARUS TVARKARAŠTIS:
III grupė (9-13 m.)
pirmadieniais 17.30 val., trečiadieniais 17.15 val.
KONTAKTINIŲ PAMOKŲ MOKYKLOSE TVARKARAŠTIS:
– Vilniaus Baltupių progimnazija (9-13 m.)
pirmadieniais 14 val., penktadieniais 15.15 val.
– Vilniaus Jeruzalės progimnazija (9-13 m.)
pirmadieniais 15.15 val., trečiadieniais 14.30 val.
– Vilniaus Abraomo Kulviečio klasikinė gimnazija (9-13 m.)
trečiadieniais ir ketvirtadieniais 16 val.
KONTAKTINĖS PAMOKOS VYKS –
studijoje „Laikas kartu“, Laisvės pr. 88, Vilnius
NUOTOLINĖS PAMOKOS VYKS –
ZOOM platformoje
KONTAKTINĖS PAMOKOS MOKYKLOSE:
– Vilniaus Baltupių progimnazijoje
– Vilniaus Jeruzalės progimnazijoje
– Vilniaus Abraomo Kulviečio klasikinėje gimnazijoje
KONTAKTAI PASITEIRAVIMUI:
+370 699 43469, info@laikaskartu.lt
DAUGIAU APIE KOGNITYVINĮ UGDYMĄ:
Kognityvinės (pažintinės) funkcijos – tai žmogaus gebėjimas gauti, perdirbti, išlaikyti ir atgaminti tam tikrą informaciją. Šios funkcijos yra būtinos normaliam žmogaus funkcionavimui. Kognityvinėms funkcijoms priskiriama dėmesys, atmintis, nuosekli socialinė elgsena, planavimas, taip pat kalba, skaičiavimas, erdvinė dėmesio orientacija ir kita.
Kognityvinių funkcijų lavinimas būtinas norint kokybiškai gyventi, sėkmingai mokytis, efektyviai dirbti.
Profesorius R.Feuerstein, tikėdamas, kad žmogaus intelektas yra lankstus ir keičiamas, sukūrė instrumentus (pratybas), kurių pagalba galima tobulinti kognityvinius (pažintinius) gebėjimus.
Vaikai, tarpininkaujant mediatoriui, atlieka užduotis, kurios yra nukreiptos į tam tikras kognityvines funkcijas. Kognityvinio ugdymo pagalba vaikai:
• Greičiau ir lengviau įsisavina informaciją;
• Efektyviau planuoja savo laiką ir darbus;
• Geba spręsti įvairias problemas;
• Gerina ilgalaikę atmintį;
• Labiau pasitiki savimi;
• Geriau orientuojasi erdvėje ir laike;
• Patiria mokymosi džiaugsmą.
Atsiliepimai
PRISIJUNK PRIE
BŪRELIO!
SAVANORIAUK!
Tai puiki patirtis išbandant save darbe su vaikais, galimybė ne tik daug išmokti ir įgyti vertingos praktikos, o taip pat smagiai, aktyviai ir kūrybingai praleisti laiką vaikų ir paauglių būryje!